aku terima nikahnya..


aku terima nikahnya..
hmm..dgn xsengaja aku membeli buku ini..belek punye belek..tergerak hatiku utk membelinye..aku rase remaja skrg patut menghayati ape yg terkandung didlm buku ini..aku menggelengkn kepala melihat muda mudi kite skrg..aku juga penah remaja :) hihi skrg pun still remaja :) tp pada zaman aku lain sgt dgn skrg..masalah sosial terlalu teruk..salah sape... ibu bapa?..cikgu?..remaja itu sendiri?.. hmm, smbung pasal novel ni..aku dh bc half of the book..good n hv moral value..aku tgk skrg org pentingkn kecantikan harta etc utk kawin..tidakkah diorg tahu benda tu sume hanya pinjaman..

aku masih mencari seseorg yg bole terima diri ini seadanye, terima family aku etc...dan dalam mencari aku juga akan memperbaiki diri ini..tiada yg sempurna..tp kite masih bole memperbaiki diri kite utk pasangan kite..

terimalah seseorg seadanye,
kebaikannya disyukuri,
kekurangannye diredhai... amin.. (❀◕‿◕)

Comments

  1. nak pinjam..nak pinjam.

    cop dulu.balek nnti nak bace!

    ReplyDelete
  2. amboiii...
    cepat jeeee
    kalau pasal nikah =)

    ReplyDelete
  3. hihi anis .. wan tu memang dh tahap wajib nikah haha..
    wan : best citenye..ustaz dijodohkan dengan seorang doktor yg dia xpenah kenal..

    ReplyDelete
  4. due2 "Along" ni yg kene kawen dulu. wakaka..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

cinta tak perlukan sebab...

jalan2 cari makan ipoh mali