reunion guy of bm 115 insurances..

mikoi n amin
kami :)
pjol the legend

Salam.. hurm.. kali ni nk cerita pasal kemanisan bersahabat..korunk tahu x maknenye ‘kemanisan bersahabat’ ini ungkapan yg kami gunekn sejak dulu lg yg diperkenalkn oleh salah sorang sahabat aku.. amirul atau panggilannye mikoi..2003..aku menjejakkn diri ke menara gading.. ntah aku pun xtau nape kalau masuk university org ckp menara gading..aku tgk xde pun gadingnye hihi .. aku ditawarkn belajar dalam bidang business studies in insurance (bm115) . so dlm kelas tu ade 6 org je lelaki termasuk aku.. yg lebihnye pompuan.. so nil h kawan aku dr dulu smpai lh sekarang.. mcm2 pengalaman aku lalui..susah senang dgn mereka2 ni. Err ade lagi kakashi ayie, abg haikal n so on J juz nk mention walaupun laen claz mase dip dulu tp still in same course.
Ahmad al amin – name timangan min rooney/min won bin hihi..orgnye macho ala2 mix korea gitu..antara yg kuat study, dekan xyah citelh..mantop..peminat MU, pandai bermain gitar,sifu silat, agak gile2 gak, tp sedikit penakut bile tengok cite hantu hihi J ops.. juon :P.. pagi2 sebelum gi kelas akan masak air..wat mandi air panas. Selalu pening setiap pagi sebab aku akan pasang lagu rock kapak mengejutkan dia..
Adra akmal hakim – aka henry / ed .orgnye good looking, menjadi pujaan juga di uitm hihi, antara yg terapat dgn aku since masuk diploma, orgnye up to date, kalau ade hp baru kuar..dia lh yg pakai dulu dlm uitm tu hihi..fans arsenal, peminat setia zaman kegemilangan AF dulu, sanggup afundi Mawi J,, walaupun Nampak dia jarang study tp agak hebatlh result tiap kali exam hihi, sbb slalu main FM je kot. Kiteorg penah ade konflik dulu yg buat kiteorg gaduh kejap..tp tu hal lame bro.. kite sudah tutup itu buku, siap bako lg J apepun kite tetap best fren
Amirul – kiteorg panggil dia mikoi je..name yg senang n comel hihi..antara sahabat aku yg paling baik, n macho gak sbb tu menjadi pujaan gadis2 kat uitm dulu hihi..tp mikoi relax je..dengan diri dia, kadang2 ilang xtau kat ne..kjap2 muncul balik..sgt kelakar orgnye..bak kate pjol..bota hihi..n sepanjang kami berkawan nil h kali pertama mikoi ade awek.. wa ulang semula in capital letter.. MIKOI DH DE AWEK? Ko ade ke hihi :P
Kamarul arffin – orgnye aku rase yg paling mature pada mase tu..dan antara pembuat keputusan dalam clas, seorang yg petah bercakap n popular, so xterkejutlh skrg dh keje dgn astro J ..cayalh kamarul..dia ni seorg yg simple n xtakut bercakap dgn org..ops teringat plak kisah kak amy :P..antara idola aku gak sbb pada aku kamarul ni jenis yg selamba n xtakut cabaran.. J
Hafizul – ktrog panggil pjol je tp sekarang dh tuka nama komersil kn..adam daniel :P ..org pertama yg aku jumpe 1 hari sebelum hr pendaftaran masuk uitm..org Melaka, sbb tu kot ayat2 melakanye selalu terkuar.. hawaulh lahanat, ketetel :P orgnye baik, selalu menjadi penghibur kat kami semua..mungkin sbb mase main bole terlanggar pokok kelapa.. mind dh senget sikit kiki..ops pjol jgn mare gurau je hihi..1 lagi..jaga diri elok2 sahabat.. dunia ni kadang2 xseindah yg kite mimpikan.
So manyak tahun kite bersama kawan2.. aku gembira masing2 dh Berjaya..aku tumpang gembira..walau bidang kite sama tp perjalanan kite berbeza.. macam adra dh keje dgn bank, pjol ketetel dgn dunia hiburan dia, kamarul dgn dunia berita/glamornye, kakashi ayie plak jadi cikgu English ok :P.. aku? Lagilah jauh menyimpang dr industry insurances..aku security guard je kiki :P aku doakan jauh mane pun kite pergi..kite tetap kawan selamanya..sorylh dpt kawan yg slow mcm aku ni hihi J I m strong until now coz I have all of u guys J
J sedikit sebanyak info pasal kemanisan bersahabat aku..kalau aku nk conteng kanvas aku ni pasal setiap kemanisan antara kami..sampai esok pun xkn habis J..so I hv to stop here hihi sayang korunk..my ‘kemanisan bersahabat’


Comments

Popular posts from this blog

cinta tak perlukan sebab...

jalan2 cari makan ipoh mali