jalan2 cari makan ipoh mali

hari ni aku nk post pasal jalan2 cari makan hihi..manelh tahu bile korunk berada di area tersebut..bolelh korunk rasa hidangan tersebut :) chill out..aumm..

 ni namanya jus cinta.kedainya area tambun je.aku pun xpaham nape nama air ni cinta, tapi adek aku terus order nak rasa hihi harganya RM2.50

mee rebus ramli..kalau singgah di ipoh..mai lh cube..mee rebus terbaik di ipoh :)

tada.. ha..mantap x hihi :) harganya RM4.00

yang ni breakfast terbaik.. roti telur separuh masak ipoh mali..harganya RM2.30 je..

ni lah rupe nasi ganja ipoh ..peh..kalau nk rase..dtg awal sikit.. punyelh panjang nk beratur..kedai sentiasa penuh..so sebelum aku balik..aku cube nasi ni..peh terbaik..patut namanya nasi ganja.. hihi rasa nk pekena lagi.. harganya ikut lauk kite nk..yang aku amik ni harganya RM8.00

sampai di kajang..ni lah cendol terbaik di kajang..lokasinya di restoran cendol uncle hussain berhampiran metro point kajang, area hospital .. mantap beb..menu cendolnye peh..2 muka surat beb..yg aku amik ni yg de aiskrim baru RM3.00 :)
bersama host jalan2 cari makan hihi :)
p/s : ok, jumpe anda di laen post :) zass...

Comments

Popular posts from this blog

cinta tak perlukan sebab...